Download MP3 Nasyid Haroki SHOUTUL KHILAAFAH - "Sambutlah Khilafah" (Album Perdana)


Voa-Khilafah.com - Shoutul Khilaafah dengan mengusung motto "Lid Da'wah Wal Jihad" adalah tim nasyid Harokiy dan ideologis, para munsyidnya berasal dari Daerah Banten, Indonesia. Mereka menyanyikan Senandung lagu-lagu nasyid ideologis yang menggetarkan hati, dengan penuh Kesyahduan, penghayatan dan semangat amat luar biasa. Album Fenomenal ini merupakan salah satu buah produksi dari Khilafatuna (K) Production. Berikut ini adalah link lengkap Album perdana mereka yang bertajuk "Sambutlah Khilafah" oleh Shoutul khilaafah. Selamat Menikmati Karya Terbaik Syabab Pejuang Syariah dan Khilafah.




TELAH BEREDAR ALBUM NASYID SHOUTUL KHILAFAH Volume ke-2 pada Desember 2012.

Delapan Nasyid Penggelora Semangat Dakwah dan Jihad, Semangat Kebangkitan dan Kejayaan Khilafah, dalam sajian musik pengiring yang luar biasa ... DILENGKAPI Taushiyah penuh makna dari Ust.Dr.Rahmat Kurnia dan Ust.Felix Siauw... Benar-benar menjadikan Album Shoutul Khilafah 2 : Khilafah T'lah Kembali ... Karya luar biasa bagi dakwah ini...

Dari Dapur Studio Rekam Shoutul Khilafah : Kerja keras dalam 2 tahun terakhir ini, untuk memberi karya terbaik itu . . . Kini sudah dapat dinikmati bersama ... Teman terbaik dalam membina Umat dan menyambut Khilafah yang semakin dekaat . . .



DAPATKAN SEGERA :
SHOUTUL KHILAFAH VOL.2 ; ....KHILAFAH T'LAH KEMBALI!.... 

Info & Pemesanan/Keagenan: 085776627566
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers